Dec 25, 2009

lain ke tak???

header blog pia hari tu.skrg, sudah tukar...


salam...
actually, malam ni jam 4.47 am (eh, dah pagi rupanya) pia baru siap mengedit blog pia, dan boleh dikatakan sebahagian besarnya diubah. siap announce lagi kali ni.hehe. takdela..perubahan besar kan selepas beberapa lamanya bertapa dan akhirnya kembali semula ke alam maya ini.itupun, kerana mengmabil kira tentang keperluan blog ini untuk diri pia dan perlunya ia diupdate selalu seperti dulu..insyaAllah, pia akan terus update blog ni dari masa ke masa. malam ini (eh silap, pagi ini), pia nak update beberapa cerita.be continue on the another entry ye sayang???

berubah dlm konteks pia sekarang ialah berubah cara berbahasa, ejaan dan tulisan, bukan sahaja settingnya sahaja. dan jika ditanya, kenapa berubah?jawapannya ialah kerana, setiap manusia pasti sekali ingin berubah dan menjadi lebih baik dari yang semalam.pasti.begitu juga sesudah tibanya tahun baru, 1 muharram (18 dis 09)...pasti azam baru akan menyala2 yang memungkinkan utk setiap orang berubah. akan tetapi, ini bukan lah azam, cuma hanya satu perubahan yang biasa-biasa.

pia: lain kan??tapi lain yang biasa2 saja. biar terlewat, selamat menyambut maal hijrah kepada kalian semua...alhamdulillah, berganjak kita ke tahun baru.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)