Feb 15, 2011

bukan papadom afdlin shauki, tapi papadom Mohd Yaseen nasi kandar pulau pinang ;S

tiba je tajuk full nama kedai. apa, kau ingat orang semua kenal kedai tuhh? HA HA. takde, takde... saja nak sebut sebab takde cerita. kedai ni kat jalan TAR tu.. eh, ke jalan masjid india? arhh, mana-manalah.


cerita dia, hari tu pergi makan nasi kandar kat sini. alah, sebelum pergi jumpa SCHA. buat pertama kalinya makan nasi kandar dengan ayam hitam dan aku rasa asli nasi kandar kot. pelik. ha ha, cuak gila nak makan mula-mula tu. tapi tengok dia melantak kemain sedap, dengan aku sekali jalan.


yergh, papadom. teringat afdlin shauki dan liyana jasmay pulak.
tapi, makan memang tak larat nak habiskan. separuh je kot. tapi bolehlah tahan rasa dia ha...


mana lah nak habis kan...banyak gila...


dan bagi aku agak MURAH berbanding tempat-tempat lain...
lagi satu tak silap aku, tak ada tax. ;)



harga belum campur air..


apa lagi, silalah try :)

8 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)