Oct 30, 2010

Wedding ceremony, Gadis Melayu 3, Piala Malaysia kelantan lawan Negeri Sembilan

 gambar menyibuk kat blik pengantin. 
(haihh apasal putih sangat nampak ni, kawan aku edit apa?hoho)

weddding ceremony
tehee. sengih sikit dulu, baru boleh mula tulis. banyak benda nak buat kan, sampai tak terbuat. haihh. esok ada wedding kawan-kawan lagi, berderet pulak tu. insyaAllah, akan cuba penuhi sebab kedua-duanya kawan. bezanya, baik dan sangat baik. tetapi, kedua-duanya adalah undangan. bak kata encik M, undangan itu wajib dipenuhi, ye tak?






Gadis Melayu 3
oleh sebab tadi kat rumah ena tolong apa yang patut, jadi terlepas lagi tengok final gadis melayu. dua musim dulu pun sama. tapi musim ni harap boleh tengok sebab nak tengok rina salleh, blogger dan model yang aku selalu ushar selama ni.

entahlah, dulu mula-mula terkejut jugak, macam mimpi, bila orang yang kita selalu ushar tiba-tiba di kaca tv kan? tapi, memang dia personaliti. dalam ramai-ramai peserta, dia memang lain sikit. ada 'sesuatu' kata orang. bukan hentam keromo je masuk.

confidence is beauty. itu kan benar. sama juga dengan rina. meskipun lady uyun cakap dia pun rasa gementar tengok peserta masa diuji bakat, tapi rina steady je. memang ada class lah kan? so rina, tahniah! dan semoga lebih berjaya dan lebih maju di masa hadapan. 

aku agak lah, tak lama lagi dapat tengok rina mengacara pulak, kan? rancangan bersamamu ke... rancangan bual bicara ke, ye tak? apapun, semoga karier rina terus berkembang dan cita-citanya nak menjadi usahawan berjaya tercapai :)
 


  
Piala Malaysia kelantan lawan Negeri Sembilan
dua-dua bukan pasukan pilihan. tapi sebab ramai kawan-kawan adalah kelantanese, maka kawe sokong demo lah deh! sokong saim-saim, ke rano? dok gitu ardinihumaira kite? tehee =)

apapun, untuk kedua-dua pasukan, esok main elok-elok. jangan main kotor, itu yang penting. semoga segalanya berjalan dalam keadaan baik dan juara Piala Malaysia 2010 dinobatkan dalam keadaan yang tenang, tapna sebarang kekcohan. insyaAllah.... 

kata orang, perjuangan. kalah atau menang, biarlah dalam keadaa bermaruah. ye tak readers?
pesan tahibulan:
jangan baling-baling botol ye dik non
isk, asyik pening je bab beli hadiah nihhh :P


tanya cik bulan:
kawan, esok bufday saya kan?hakhak :P

4 comments:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

banyak kn aktiviti anda.. apapun itu, selamat menikmati hari2 ceria cik bulan yg cun okehh:))

btw, siapa gadis melayu musim ke3??

Sheherazade said...

rina salleh...tagisan kegembiraan utk nya

hrp ........ menang hak2 ;P

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

rina salleh..
our blog friend...

dorrysweetie said...

hye, blogwalking..sy suke sgt rina salleh tu..mmg btol..ade sesuatu kan..wah gitu..hehe..tol x?mn tau one day leh tgk dia mengacara nona kn..hehe..insyaAllah..eh, eh sy pon rs nk msk gadis melayu gak lah..agak2 musim ke 4 bile ek?hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)