Oct 17, 2010

kawan baru

 Pantai Teluk Moknik yang cool gila..

semalam melepak di tepi pantai dengan seorang kawan yang baru menjadi kawan, tetapi ramahnya ia melebihi kawan yang dah lama kenal. bagus ada kawan macam ni, sebab kita tak perlu cakap banyak tapi hanya perlu pinjamkan telingan untuk mendengar, bibir untuk senyum dan kepala untuk hangguk. hehh.

yang bestnya jugak, bila dia akan bercerita tanpa perlu bertanya. semua. dari a sampai z, dari z balik semula ke a. no limit. dan ia semua mampu buat kita gelak. hakhak. gelak jahat. dan feel free, sebab tak perlu fikir apa-apa sebab memang tak ada apa-apa. nothing. =]

cuma yang tak best, ohh bila dia memulangkan soalan semula kepada kita. haihh, apa mahu jawab bhai? tersedak juga dan telan liur kelat-kelat. kalau dari awal lagi aku bertindak sebagai pendengar dan tukang sengeh, maka bila diberi soalan yang berat sikit, aku mula gelabah dan terfikir empat puluh lapan kali juga nak jawab apa ye?

yang pasti jawapan harus bersesuaian kerana aku tak mahu ada hati yang terasa... kerana yang pastinya, dia adalah kawan perempuan dan kekasih kawan baik lelaki :)



cakap tahibulan:
tulis entry sambil tengok kartun kat tv2...hakhak

5 comments:

fiD said...

hahaha, aku ade kawan macam tu, ape ke hel ye yob.. layan jek.. tak pun kita tukar topik, senyap punyerlah....

soffya cik bulan said...

fid,
best what ada kwn mcm ni....
melayan jelah kite...
sweet kan?

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mendengar dengan ikhlas atau x??
hehehe...

sugar2 kapas strawberry said...

sy perlukn kwn yg tak byk ckp..sbbb sy ni sgtla byk ckp.ahahaha

Sheherazade said...

jadi pendengar yg baik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)