Jul 26, 2010

putih gebu atau hitam manis, mana satu pilihan kalbu?

ha...sila pilih sekarang. mana satu pilihan kalbu, aku terima. even aku budak hitam legam, kau pilih putih gebu, aku tak kisah pun.. tak kecil hati, sebab encik M tetap pilih yang hitam itu menawan.hakhak.


okay, pilih antara dua ni... mana satu yang kamu suka, angkat baju, eh angkat tangan tinggi-tinggi, (kalau angkat baju, karang tak lalu orang nak tengok..ngee...), angkat tangan tinggi-tinggi tu sampai cucur atap.cucur badak pun boleh. :P


yang ini...si putih gebu? mahu? (gebu tu tang dada ye, kurang bulu.hakhak)


atau ini...


si hitam manis? (aku pun tak tahu mana tang manisnya... mata dengan badan pun tak boleh beza.hakhak)




atau kalau nak pilih yang tukang pegang kucing tu pun boleh...muahahaha....:P itu gaya santai hujung minggu di rumah kakak saya ye...without make up okay...:). sekarang, sekian bebelan dari ibu kucing...:]




Notabulan:
kalau aku, aku pilih yang hitam lah..satu geng.opss, juri bias.


Notabintang:
kalau encik M, mesti pilih yang tukang pegang tu..hakhak.(perasan lah kau ni mesti dia sound macam tu...)

Notatahibintang:
kucing-kucing ni memang suka bertempek dekat aku..terutamanya yang hitam manis tu...perli aku eh?

14 comments:

Pelatt said...

gua pilih pink

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tasya pon suka kucen sgt2...
;)

Kie-yu said...

si putih tu comey :D
yg hitam tu pun ok gak~

sI tEDI said...

hitam itu menawan. pilih hitam. dahs elalu jumpa kucing kler oren
ekekeke

Farid MOFASAD said...

sedapnya durian!

diana said...

suka itam yang ade tompok2 putih sikit..

hiro said...

gua nak yg berbulu kurang..keh2

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

pilih yang gemuk..! hehehe..buleh?

Uruchimaru @ kf said...

eleh2 incik M saje yg bersarang kan cik bulan !

soffya cik bulan said...

pelatt,
pink, mmg tk rock

soffya cik bulan said...

ceroi,
kim slm tasya eh

soffya cik bulan said...

kie-yu,
he...:)

ardinihumaira said...

comellah kucen putih tu. nyauuuuuu

Peri PiA said...

kucing..alahai gewam!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)