Jul 9, 2010

pijak kucing! nak mampus?

memang cari penyakit. memang perangai syaitan. nak kata perangai binatang, rasanya binatang pun reti. kalau kau tengok video ni, memang kau pun akan rasa yang sama. tapi aku tak tengok pun... cukuplah abang azrul ceritakan semua, sebab kalau tengok, nanti jadi macam tengok video kucing dipotong kaki tu pun, aku dah berendam air mata.



jadi, sebelum drama air mata bermula di rumah ni dan dihadapan penonton-penonton setia, dan sakit hati meluap-luap, maka eloklah aku tak tengok dan bagi kau orang sendiri peluang untuk tengok. nilaikan sendiri... manusiakah ini? kawan, jangan pukul binatang, nak-nak kucing. ingat pesanan aku tu... (klik link untuk tengok video)







Notabulan:
aku memang tak boleh...bab-bab kekejaman ni. pernah adik aku suruh tengok video perempuan kena pukul ramai-ramai masa lagu 'trilogi cinta' tengah popular, aku tak boleh tengok juga. mahu nak muntah. lepas tu tengok KL drift II je, scha dan farid kena pukul-pukul tu, aku tutup mata. jadi, aku melepas babak-babak tu, sebab jenis aku, akan rasa seriau sampai telinga. eeiiii....besar kepala aku.

8 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

memang kejam giler...
;)

Cik Akma said...

ee tgk separuh je. nk muntah tgkk kejam gile

sugar2 kapas strawberry said...

hri tu tgk separuh pon da xleh nk g.rasa nk cari je pmpn tu.pijak dia blik.

.::WaNiE::. said...

aku penah tgk video ni tak abis sebab wa tak sampai hati

halimatus yusof said...

haaa ini dah pernah tgk dah, tapi x sanggup nk tgk smpai habis. x sampai hati.

*bodo pmpuan tu.
(maaf beremosi)

redzwanie redzmann said...

video lame nie kan..
da penah tgk..tp skit je...
x smpi aty la..=(

CahayaAzureen said...

Tak sanggup tengok . hee .

Peri PiA said...

ku penah dpt emial ni :'(,sebab tu xmo cerita dgn kamu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)