Jul 15, 2010

kisah pernikahan yang menyedihkan. isk isk isk

 [budak ni mesti tengah sedih ni...]


itu kisah laki bini dik, buat apa nak cari, tapi kisah macam tu memang banyak. kalau ye pun, nak selak kisah pernikahan yang menyedihkan, kenapa cari kat blog akak dik? lebih baik adik pergi pejabat kadi, lagi senang. macam-macam kisah ada. tak payah susah-susah belek blog akak ni. ngee....



tak ada dik, akak belum kahwin. tapi kalau teringin nak baca dan tak nak menghampakan perasaan adik, akak ada satu cerita tentang kisah pernikahan yang menyedihkan macam adik nak baca tu. klik tajuk bawah ni kuat-kuat, gerenti terus sampai ke entry dan bacalah sambil menangis.

PULANGKAN!

 

dan kalau nak baca kisah pernikahan yang membahagiakan, boleh ke blog ini. banyak kisah bahagia mereka sampai buat kita gelak nak nangis. hakhak. wanie, aku minta ampun.hehe.



kawan,
kisah PULANGKAN! tu kalau baca memang menyayat hati. kalau tak silap, dan tak salah pengamatan aku, cerita ni pernah didramakan oleh Sheila Rusly, tapi dengan tajuk yang berbeza, dalam slot cerekarama TV3. cuma ending dan beberapa jalan cerita diubah sikit... tapi bagi aku, cerpen ni lagi best dari drama tu.



akan tetapi, dua-dua jalan cerita tu...drama ke, cerpen PULANGKAN! tu memang menyayat hati. aku memang menangis baca dan tengok....eh kawan, bacalah eh? memang teladan...


sebab moral cerita itu ialah...

‘Apabila dah tiada lagi barulah kita tahu betapa bermaknanya kehadiran sesuatu itu di sisi kita tapi sayang segalanya sudah terlambat…


dah pergi baca sendiri, ye?



Notabulan:
kisah pertunangan yang menyedihkan ada lah kt sini dik...huhuhu

2 comments:

Peri PiA said...

kamu kuat..ku tahu

kamu biasa atasi segala kesedihan


p/s-belum beli novel trilogi..laksamana sunan uwaa

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kuat kuat kuat...
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)