Jun 16, 2010

sedap sungguh!

keyword :15.06.2010

aku pun nak tanya juga lah, apa yang sedap? nak tahu juga, kalau si penggoogle boleh kongsi-kongsi dengan kita, kan? erm, main dengan nurse masih lagi dicari ye... agak-agaknya, main dengan nurse tu main-main di hospital, kot?



cuba renung keyword aku dalam-dalam... tentang shawl dan tudung menjadi carian terhangat. jadi, apa tunggu lagi... tulislah sebanyak mungkin tentang pemakain shawl dan tudung sekarang, ye tak?




cik bulan:

sentap tak sentap... dah itu yang mereka cari, apa nak dikatakan lagi, ye tak?

14 comments:

ardinihumaira said...

hehe.. traffic tu pia.. tak pe la biaukan mereka.. tak dapat nak nolong mereka tu. ;p

cik paro said...

wah..
main dengan nurse..
takde org lain ke nak main..
hehheehhehe..

sugar2 kapas strawberry said...

nk cari porno la tuh.huhuhu

naz said...

pelik pemakaian songkok atau serban tiada haha

Peri PiA said...

layak kah ku nak yg pakai tudung comot ajar org pakai tudung?nge~

xsuke yg tuuut tu :(

White Girl said...

Sebarang betul la main dengan nurse tu !!

FaTiN said...

sedap hingga menjilat jari :P
tak dapat la kak pia T_T
skrg belajar kat mmu

soffya cik bulan said...

dini,
itulah..trafik tu..
wlau sentap, suka..suka..:)

soffya cik bulan said...

cik paro,
jg2 ye cik nurse...:)

soffya cik bulan said...

sugar2,
hehe..tau tkpe..:P

soffya cik bulan said...

naz,
cuba buat..kot2 ada yg cari..he

soffya cik bulan said...

peri pia,
boleh yunk...byk cara nk tulis tau..

soffya cik bulan said...

white girl,
kamu ni mesti putih..hehe

nk wt mcm mane dh tu yg dia nak kan..hu

soffya cik bulan said...

fatin,
hehe..tkpe...mesti ada lg yg lbh baik kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)