Jun 27, 2010

burfered earning aku dah habis...sedih.,sob, sob sob... | nuffang dah tak sayangkah?

bila aku tengok ganjakan jumlah duit nuff aku dah bertambah, maka terdetik di hati aku, apakah? dan ye, ia terjadi. BE aku dah berkubur...ketiga-tiganya...sob sob sob... tak apalah, mungkin rezeki sampai tahap itu saja dan dalam hati tetap rasa berharap, agar dapat lagi...



apapun terima kasih encik nuffnang, bagi aku rasa peluang ni...terima kasih sangat. bagi aku... duit nuffnang itu penting. walaupun kita tak mengejar, tapi bila dapat, rasa satu kepuasan, betul tak, kawan?



ye, ia tak banyak pun..tak dapat pun nak beli barang-barang yang ada dalam list aku tu.tapi, aku suka sangat bila tengoj ia bertambah... dan berharap dapat lagi...ye encik nuffnang?



cik bulan:

yang belum daftar nuffnang tu, ha pergi daftar cepat.kalau dah dapat duit banyak-banyak, belanja aku eh :)

5 comments:

ardinihumaira said...

ha ah.. tak kisah berapa earnings tu.. tapi kalo ada buffered rasa bahagia... dni punya pun duk jadi metered je pia.. cuba kita tunggu hingga hari selasa.. kalau macam tak positif juga, mungkin nuffnang sedang giat menggugurkan status glitterati disamping tak berapa nak kasi buffered.. huhu.. ramai betul orang kena gugur status

Peri PiA said...

BE hanya pd waktu2 tertentu kah?syg dah dpt bape?hehehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sape ade duit lebih belanjew la aku gak....
;)

.::WaNiE::. said...

oi ceroi, takyah belanja ko, ko kaya.

Duit nuff boleh beli kasut


yeyyy

soffya cik bulan said...

dini,
ye ah..kalau ada Be, rs smgt gila kn

peri pia,
ye syg..dpt pd waktu2 terntu..dn akn hbis bila tk dpt.he

ceroi,
he..sikit je..wanie byk

wanie,
mmg.wanie je blnje ceroi tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)