Apr 26, 2010

ada paparrazi gali blog saya lah.macam mana ni?

saya tahu dia gali blog saya.sebab entry-entry saya dia hafal....dia tahu isinya.dia tahu apa kebendanya...hehh, tiba-tiba rasa macam popular.baru tulis beberapa kerat entry, dah ada yang gali-gali.hoho.


tak apa, kamu...teruskan menjadi paparrazi.teruskan menggali.mana tahu jumpa khazanah berharga.mana tahu jumpa sesuatu yang boleh pergi pajak gadai.gadaikan saja...hoho.


atau sedang mencari rahsia?takde.takde.ini bukan blog biarlah rahsia.ini blog semua bukan rahsia.haha


atau perlu saya menulis satu entry lengkap tentang kamu?hehh :P



p/s:mahu tengok SCS, tapi sempat ke eh?

p/s/s:cikgu safiasah.haha....kenapalah mereka susah sangat nak sebut nama cikgu?SAFIAHAFSAH okay.

6 comments:

Sheherazade said...

wah,tahniah2

.::WaNiE::. said...

cikgu safiahafsah dah ada peminat

penaberkala said...

glamor tuh smp ada paparazi

Hafiz Yusof said...

dah berapa dalam dia gali?

sugar2 kapas strawberry said...

wow..
sape kah paparazzi itu??
jeng jeng jeng

Unknown said...

wah...bahaya tu!hehe...erm,saya add link kamu kat blog list saya ya..keep updating~(jgn rso,insyaAllah sy bukan paparazi)hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)