Jun 21, 2012

Menulis tentang sesuatu ...

Aku rasa aku nak menulis. nak menaip. menulis atau menaip sesuatu di sini. seperti dulu-dulunya... pasti di sini tempat aku menulis untuk meluahkan atau bercerita tentang apa yang berlaku serta apa yang aku rasa dan fikir...


tetapi seperti selalunya, sibuk menjadi asalan. padahal, sebenarnya, aku selalu menolak untuk memberi alasan untuk apa yang nak kita kerjakan. bila kita beralasan, satu kerja pun tak jalan ye dak? itu prinsip aku... tapi kini, aku sendiri kalah dengan prinsip yang aku pegang. semakin beralasan... buat itu, ini semua tergendala. entah, perjalanan hidup selalu begini bukan... ? sama jugak dengan prinsip diri. seperti musim, adakalanya prinsip manusia selalu berubah-ubah. ye dak ?


apapun, hal yang terpenting dalam hidup telah aku kerjakan... alhamdulillah, selamat dan selesai sudah. yang ada, perjalanan akan datang. bagaimana nak mencoretkannya pula ye dak... semoga rahmat Allah takkn pernah putus. meskipun rapuh dalam langkah, meskipun seringkali lalai, harap pegangan iman takkan pernah berkurangan... insyaAllah...


stay tune. aku akan flash back tentang bagaimana kisah itu bermula... jika diizinkan tuhan, maka tercoretlah ia di sini... :))


Nah, ini dulu untuk santapan... :))


 #Khatam Al-Quran | petang 1 Jun 2012

#Selepas akad nikah | malam 1 Jun 2012.


#Resepsi di Kemaman, Terengganu | 2 Jun 2012.


#Outdoor photoshoot di Taman Bandar | 2 Jun 2012



#######

#Resepsi di Kg Gajah, Perak | 16 Jun 2012


#Persalinan kedua utk potong kek | 16 Jun 2012


#######

dan ini, budak koya like a princess on that day . weeee :D





Cukup, cukup. tunggu next entry pulak. kite tempek gambar bebanyak kasi cecah lantai . haippp  :P

#Masih seperti bermimpi... kadang-kadang rasa nak tampar pipi sendiri sebab macam caye tak caye je, eh dah jadi bini orang ke ?? wakakak :D

#Ohh ye, kami masih baru nak kenal... baru nak bercinta... :)))


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)