Apr 5, 2012

Persediaan ;)

Kata dia... nanti masa kursus kahwin bolehlah bertanya pada ustaz tu kalau ada kemusykilan ... ^,0


Contoh,
Bagaimana cara berpakaian seorang isteri
Bagaimana percakapannya, perbuatannya
Bagaimana menjaga makan minum suami, harta suami...


Hihihi . saya gelak. Eh, saya dah nak bergelar seorang isteri ke ? Ececeh . :P . Tapi dalam gelak tu ada terfikir, bagaimanalah nanti andai benar tiba masanya, adakah saya mampu menjadi seperti yang dia harapkan dan kehendaki ? Diri selalu berdoa agar dipermudahkan jalan untuk saya mencapai apa itu erti 'isteri mithali' ;))


#Suka sangat si encik bila saya berpakaian begini... hihi. will trying lagi lepas ni... T____T



#Ya Allah, semuanya berlaku bagai mimpi. Saya rasa tak mampu menahan getar dan debar di hati . Kekuatan dari-Nya saya pohonkan, agar apa yang diimpi akan terealisasi :)

#Bukan maahu berahsia... tetapi belum bersedia untuk berkongsi dengan terpenrinci . InsyaAllah, tiba masanya nanti . Tunggu ye :))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)