Apr 30, 2011

syokknye kampung!

tau, tatabahasa kite sekarang tunggang langgang. tapi bab skema tu ada lah sikit-sikti tak leh lari. HA HA. jadi, baca blog ni tak payah lah nak cakap, jadi cikgu mesti kena skema.... dan kena perfect. kita ni kan manusia... ada benda yang kita minat dan suka nak buat. kan, kan?


ahh, TERmelalut pulekk. actually, kita nak cakap kita kat kampung. memang best siottt kalau kat kampung nihh. sebab, banyak benda BOLEH BUAT. who cares?  HA HA. kepala hotak anda who cares, banyak yang care yeppp my dear.


alahh, biarlah kat kampung ni takde banyak benda macam kat KL. tapi kat kampung hati aku memang sonang. woii, banyak kaki back up kat kampung nihh. nak buat apa pun senang lah kan. den memang kalau kat kampung gasak jeee pape. kita bako jeee pun tak pe. lepas tu kita terang tanam cili, kata ucop wilcha. :LOL


dan yang best jugak, kalau balik kampung, jadual memang pack. ni belum geng macam haram jadah tu balik semua. memang tak terkejor masa. tetapiii... balik kali ni agak sunyi sebab ada satu malaun yang tak de, iaitu adik ziey. dia ikut family hubby dia kenduri kahwin kat kelate. so, takdelah driver nak kita kerahkan bawak ke mana-mana. HA HA.


even dia dah ada laki, ada haku kisah??? memang dia tetap driver kita sejak azali lagi. haku kan KAKAK... (hangin je laki dia dengar ayat kita yang ni. grrr). tak pe, driver lain banyak lagi. tunggu den yo. :P


(entry ke lautttt....motif? TAKDE:P)


nak entry BERMOTIF, klik tajuk bawah niiii...:)

Pernahkah kau? bahagian 2

 

lepas baca entry tu... sila jawab... 

kalau kau ada dahan untuk kau berpegang, kau terpaksa lepaskan, apa kau rasa?

dan kemudian, kau dapat lagi satu dahan yang lain, kemudian kau kena lepaskan jugak, apakah kau masih akan terus mencari dahan yang lain dan tak akan pernah berputus asa??



P/S: Lupa nak cakap, balik kampung pun salah satu terapi minda tau Tehee :S

2 comments:

Sheherazade said...

best!!nmpknya hjg bln la kita dating ye..InsyAllah

bahagia itu milik kita

soffya cik bulan said...

peri pia,
he...kakanda..kalo blik opis awal gitau kite ye...bulih jumpe..

he, nnti kita dh ada trnsport tau...bulih SELAlu jumpe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)