Apr 29, 2011

awak tahu sape baca blog awak?

tau?
tau?


tak tahu kan? kan, kan???
ha... kite pun tak tahu.....


:P


mungkin lah korang boleh trace dari IP no semua tu kan, tapi untuk tahu siapa yang sebenar-benarnya baca blog kita, agak susahlah kan? sama jugak dengan pia... so, sebab tak tahu siapa yang baca, maka.... dari kita mengundang kontrobasi, eloklah di skip-skip mana cerita yang tak patut. ehem. ehem. ehem. hem.


eh, ke ada orang boleh ajar kite, macam mana nak trace siapa pembaca blog kite nihhh??
(tanya sambil buat muka comel. meskipun hanyalah seperti cipan adanya... :P)


malam ni, kite nak balik kampung cuti kan sampai isnin. eh awak ingat budak je yang menggelupur bila cuti-cuti gini? cikgu pun lebih menggelupur dari budak ha. HA HA. so, memang lah sangat tak berbaloi kalau melepak kat KL je cuti lama-lama. apa yang ado?? nan hadoooo.... untuk warga kemaman, jumpa kat sana yuks. :)(eh, macamlah kau tu artis... :L)


urm, ha... satu lagi nak kasi tahu, kat blogshop kite tuh tengah ada SALE. korang gerenti teruja. kalau tak teruja jugak, mesti korang abnormal lah tu. :P


SOFFYA ESHOPE!!!



p/s:
ohhh ye, lagu sepi sekuntum mawar merah tu memang best kan??? memang suka pun karok lagu tu... ha, ada lagi satu yang best, SEMBILU. best kan lagu tu...?

4 comments:

munirah said...

saya maybe tak tahu sape bace belog saya tapi ni yang saya boleh cakap, antara orang yang sure bace adalah orang yang comment post tuh lah kan ? haha follower pon tak semestinya sume bace :D but orang yang comment sure bace..kalo tak macam mane die nak comment kat entry bukan ? ini pendapat saya lah :)

soffya cik bulan said...

urm... betul gak dah tu..
tp kan, kite tgk trafik 300++ - 500++ tp komen ada 3, 4 kerat je...
so cmne nk tahu kan...huhu


tau kite ni skrg jrg reply komen atau BW
sbb mmg ktei menulis skrg ni bkn sbb trafik dah... kite hny BW kt blog yg kite nk jenguk bkn sbb nk trafik ke apa...ye ah sbb bkn blogger famous pn kn kite ni..huhuh


apapun tq sbb sudi dtg blog kite...loyal reader adalah slh satu blog yg kite akan dtg jenguk selalu...

Sheherazade said...

tau dan tak tahu

awk tahu?hihi ;P

soffya cik bulan said...

peri pia, hehehee
feliks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)