Feb 3, 2011

istikharah

memulakan perhubungan baru atau meneruskan perhubungan sedia ada... semuanya buat aku keliru. pilihan memang kat tangan kita, tetapi sebagai manusia situasi ni buat aku celaru.

pendapat semua memang aku utamakan. sebab tak nak jadi seperti dulu... hanya kerana terburu-buru dengan mengikut kata hati dan firasat sendiri. tetapi, setiap orang itu punyai pendapat yang berbeza. dan perbezaan itu ternyata makin buat aku keliru.


jatuh cinta bukan perkara yang gampang. menangani dan mengawali cinta juga bukan mudah. kadang-kadang datang, masa tak kau perlukan. mungkin juga menjadi banyak tika kau sudah mempunyai. kiri dan kanan, ternyata pilihan berbeza. dan dari orang yang berbeza.


setelah sekian lama, aku kini bersedia. kerana pilihan ini ternyata mengelirukan. malah, kini aku memang series untuk memikirkan tentang pilihan jodoh. ya, istikharah.

3 comments:

Anonymous said...

menurut pembacaanku,solat istikharah hanye sesuai dilakukan klu kite betul2 "buntu" utk buat pilihan tatapi klu sebaliknye hati dan perasaan sudah menunjukkan ke"Condong"an ke satu pilihan elok diteruskan tidak perlu lagi buat solat itu.."...itu ape yg saya bce..

just 2 cent..ngee ngee

ehem3 ...:P

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

moga pilih yg terbaek yong...

Sheherazade said...

itu yg terbaik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)