Feb 4, 2011

CINTA bertepuk sebelah tangan?

ada orang kata, kalau saya, saya nak orang yang betul-betul menyayangi diri saya... T___T
ye, semua orang nak macam tu kan... tapi, kalau kita sayang orang tu, orang tu pasti ke akan sayang kita sama macam kita sayang kan dia?

atau kita kena pilih, kasih sayang yang banyak dari orang yang betul-betul sayang kita... tapi tak kita cintai
atau menyayangi orang yang sangat kita cintai, tapi tak punya banyak kasih-sayang untuk kita...


hidup kan tentang pailihan?
tapi bagaimana nak memilih bila cinta seolah-olah bertepuk sebelah tangan macam ni...

6 comments:

A.s.t.i.n.a said...

cinta itu subjektif..

andai kita dapat seseorang yang mencintai kita sepertimana kita mencintai dia pun susah kita nak tentukan sampai bilakan mampu dikekalkan perasaan tu...

Lebih2 zaman sekarang terlalu byk godaan dan dugaan..

Memang harus memilih.. pilihlah yang mencintai kita.... belajar untuk mencintainya..

luve hunter said...

hahahah...nk gelak saye..nk pelepang lau x nk komen ek.ni nk komen la ni..

cinta bertepuk sebelah tangan..de ke orang tepuk sebelah tgn..hihihihi..xde kan...orang gle pon x wat cm 2.heeeeeeeeeeeeeeee

pasaan(perasaan n perasan)yg mana kah kter..pk2 kan..lau orang 2 xnk kat kter.bkn tepuk sebelah tgn..mmg xde harapan..kter yg prasan..lau orang on hijau..kter mmg perasaan.

so cari lah oran yg nk kat kter.2 bwu la di namakan pilih cinta

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

rumit2...

soffya cik bulan said...

astina,
okeh. kali ni kena dgr nasihat semua org.
CINTAI ORG YG NAK KITE.

soffya cik bulan said...

LUVE HUNTER,
hu...macih komen ye

soffya cik bulan said...

ceroi,
berat problem nihhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)