Jan 5, 2011

Merepek III

M: nak pergi beli barang kat mana?
S:alah... kat kedai hari tu lah...


M:bla, bla, bla... (cakap kuat nak mati)
S:kat bunga raya tu ada kedai alat tulis tu ha... (suara adik encik M menyampuk)


M:ha, ira (bukan nama sebenar) cakap kat taman bunga raya tu ada kedai tu...
S:alah awak ni, cakap sampai satu dunia boleh dengar... (malu. sebab macam budak kecik. satu benda kecik, semua orang ambik tahu).


M:eh, bukan saya cakap nak bagi satu dunia dengar, tapi dunia yang nak dengar suara saya. saya cakap dengan awak je...
S:(gelak. bengong). dah awak cakap kuat-kuat memang lah semua orang dengar... cuba cakap perlahan-lahan...


M:eh tak... saya akap dengan awak je. dah dunia nak dengar suara saya, apa nak buat...


boleh?

8 comments:

Peri PiA said...

hahaha

cikgu,kangen bangat bila nak ketemu?

.::WaNiE::. said...

Tak boleh jugak !

aibaks said...

len kali bagi die mikropon la.. hehe

A.S.T.I.N.A said...

Yaaa.. suara saya pun begitu. Ramai yang suka dengar... zasssss!

soffya cik bulan said...

peri pia,
aah kan, rindu siottt :)

soffya cik bulan said...

wanie,
haha. mmg tk blh blah kan

soffya cik bulan said...

aibaks,
huuu
nnti kite bg

soffya cik bulan said...

astina,
blh lwn en m nihh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)