Jan 26, 2011

hari-hari mali's char kuew teow

tahu kedai ni? sesape duk kat KL ni mesti tau sangat kan? kat taman bunga raya ada, danau kota ada. khabarnya juga ada kat taman medan, pj, erk? ohh dulu masa mula-mula kenal char kuew teow dia, selalu je kawan-kawan ajak datang. sedap sangat lah konon. eh tapi memang SEDAP T____T


tapi sekarang, dah tinggal kat taman bunga raya ni, dekatttt aje dengan kedai tu, dah tak tahu nak makan apa, so, asyik datang makan sini je.... dah sekarang, tengok char kuew teow pun dah naik pening. hak hak. tapi sebab dekat, dan nak senang, kedai tu jugak yang duk ulang.


sekarang, layan nasik lemak dia pulak. haihhh, mana nya tak naik badan. kan? ha, korang pernah rasa makan kat kedai ni?

5 comments:

zh-ena said...

jauh la nak pergi pun..
tapi ena mmg suka mkn char ku teow, byk udang lg la sedap

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

untung la yong kurus...

ardinihumaira said...

tak penah rasa tapi kalo pia nak lanje 30hari 30 malam sanggup dni g naik bas g umah pia hik3.. larikssss

A.s.t.i.n.a said...

kat kerinchi... dapp gak..

Peri PiA said...

Jln kaki,lebih sikit,bakar kalori nge.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)