Jul 29, 2010

novel sex cikgu ayu lagi. part II

novel ni aku belum jumpa hari tu...(bengong)


agak-agak lah berapa banyak cikgu ayu yang ada kat dunia ni... aku nak pergi check satu-satu. tapi kenapa cikgu ayu, cikgu besar, cikgu disiplin, tak mahu bang? eh, apa dah kurang sangat ke novel yang dia nak cari...hilang akal ke dah manusia sekarang ni ye? yang sangap sangat nak baca benda tu kenapa...? ala, kalau ye pun beragak lah kan..takkan nak cari kat blog aku ni kot??blog ini suci.ye..?


eh kamu, lepaS nurse, cikgu.lepas cikgu, atok...esok, apa dia pula?doktor, majisreet, lawyer? apa? ahli muzik? pantang keturunan nenek moyang aku ahli muzik!! dah, tak kuasa mak nak layan kau...:P


Notabulan:
der, aku cuba cari untuk kau eh....hakhak :)

7 comments:

Sheherazade said...

huh!!xhbs2 kan novel ni..xsuka!!

sayanggg,rinduuuuuu

Unknown said...

yang tukang bace tu pun...
rajin betul bace benda2 mcm tu kan?
suruh bace kitab ke ape,
tak mau lak..


tgk tajuk,orang pompuan gak yang
nampak buruk nye..apesal
tak letak tajuk abg mamat ke,
pak kasim ke..ish..!!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mcm2 la...
;)

Kie-yu said...

heee
kalau betul ada nak order sejibik yeh
*kidding~!

velasrizal said...

mmg merapu diorg ni kan..

Penjaga Gol Paling Relax Di Piala Dunia 2010

akuzle ayu said...

ishk2.... terasa plaks kiter neh.... agaknyer biler sebut 'cikgu ayu' tuh nmpk seksi dan depa terangsang kots? aduyaiiii....

ardinihumaira said...

dasar manusyial gersang cemtu la... panggg beliau.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)