Jun 28, 2010

sungai samak namanya.. tapi tak perlu samak-samak tau awak.

yess, dua hari lepas pergi mandi sungai. hakhak.sungai apa, sungai samak namanya. nama saja sungai samak, yang pastinya ia tiada kaitan langsung dengan aktiviti menyamak dan disamak. ye, kami pergi tanpa dirancang, tapi dengan bekalan makanan yang secukupnya. he... pergi dengan group myelly lah. aku, kak elly, abang azrul, anis, hadi, suffi dan farhan. ye, gembira!



cess, gembira konon.penakut nak mati..takut air wehh...jangan ajak aku main 'ganas-ganas', kalau setakat gusi-gusi air tu, boleh...ajaklah.hakhak. sedia bertarung...wakaka. bertarung apa, simbah-simbah air, atau tenggelamkan kepala tengok siapa lagi lama boleh tahan nafas.hakhak (yang paling lama, ialah yang mengelat. orang turun dah dia tak turun lagi. temberang.)



yang tak tahan, gambar kemain banyak...tapi pernah tak kau kena, ambil gambar, tapi terakam video. tertonggeng kawan tu tunggu tak siap-siap. ahaks, sekali lagi kena. nak tengok? jom tengok. gelak terbahak-bahak aku tengok ni...


video



hakhak. baik kau fokus pada budak yang duduk depan sekali...itu farhan namanya. memang tak boleh blah muka..hakhak. lagi-lagi gambar, entry kemudian...:)




cik bulan:

kalau datang tanjung malim, jangan lupa singgah sungai samak ye.. aku pun setakat duduk tanjung malim ni boleh kira je berapa kali datang sini... (malu)

8 comments:

ardinihumaira said...

deen dulu suka ke sana :)

.::WaNiE::. said...

soffya

stimix wani buat perangai jadi takleh la nak view ape benda tu

sob sob berukben ni pun rasa nak pijak2 jek huhuu

Peri PiA said...

hak2,bila mau mandi manda ??

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku lalu jew...
xpernah singgah...
;)

soffya cik bulan said...

dini,
nnti dtg lg dgn deen eh ajk pia sekali

soffya cik bulan said...

wanie:
tkpe,,,nnati tengok eh..

soffya cik bulan said...

peri pia,
jomlah syg...

soffya cik bulan said...

ceroi,
laju je apa brg bro..he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)