May 1, 2010

updating fb, blog dan twitter by phone | entry tadi tu testing



wahh, ia jadi tajuk tadi.fuuhhh, memang canggih.sebab apa?sebab boleh update benda ni tiga-tiga sekaligus tau.hanya dengan rm0.30 satu sms.bila kamu update tu, fb, blog dan twitter terus update walaupun kamu entah kat mana-mana kan.



ye, sebelum ni pernah ada kan perkhidmatan macam ni, tapi ada ke boleh update tiga-tiga sekaligus, dan menggunakan phone cikai macam saya guna?tak ada kan?tak ada kan?tak percaya?aah..phone macam ni ha....tengok ni...







nak try, tinggalkan komen anda di sini...:)




p/s:ini masa belajar pasal website tadi.sambil menyelam minum air..ini aplikasi yang tuan pengajar pasal website ni punya.fuhh, join venture dengan FB tu..bayangkanlah, satu sms rm0.30 sekali sms, berapa dia dapat ye sehari?fuhhh...


p/s/s:he...terang hati saya mengenai domain dot com.baru saya tahu bagaimana nak dapatkan, nak pakai...ye, saya pun nak.tapi utnuk business saya..ye, tak lama lagi bakal bermula dengan sebenar-benar langkah...insyaAllah :)


p/s/s/s:maaf.tak banyak blogwalking.sebab tengah belajar tadi...nanti malam saya ke blog kamu semua okay?

3 comments:

Sheherazade said...

wah3,kamu makin tinggalkan akak jauh dibelakng,nge

tahniah,ku doakan kejayaan mu

InsyAllah

ajar eh,bagaimana guna ni

tehr said...

3 sekali update - bijak betuk mereka ni buat aplikasi - kiranya hanya 10 sen satu la

...juga suka mencuba benda2 baru

soffya cik bulan said...

peri pia,
he...insyaAllah syg...:)


tehr,
betul tu...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)