May 23, 2010

saya beautiful... nice... kreative... blogger, okay? :P




cakap bukan sebarang cakap, makan jangan sebarang makan... cakap siang pandang-pandang, cakap malam jeling-jeling. ye tak? T_T jadi, tajuk entry itu pun cakap bukan sebarang cakap, eeh bukan, tulis bukan sebarang tulis, tapi ada bukti okay? bak kata orang, kalau tak ada angin masakan pokok bergoyang kan?



buktinya...aku telah dianugerahkan award untuk kriteria-kriteria itu...wahh...ada aku kisah? kamu semua mesti cakap macam tu kan? he..tapi aku kisah sangat. :)sebab aku sangat menghargai.walaupun dia tu dapat, aku dapat, senah dapat, sipolan dapat, wahab dapat, tapi aku tetap juga nak beria-ia tempek kat sini... well, terima kasih banyak-banyak buat yang sudi memberi.




untuk award beautiful dan nice blogger, aku dah buat entry khas dah hari tu. sekarang, kita layan award dari faizal, iaitu creative award. huhhh, kreatifkah aku? ngee...:D. kreatif tak kreatif nilah yang kau orang tengok kat blog aku. kita kongsi sikit tentang pengertian award ni yang aku petik dengan rajinnya dari blog faizal.




PENCIL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
Jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi



fyi, faizal ni first time aku rasa dia jejak blog aku... atau aku jejak blog dia. dan tiba-tiba dia bagi aku award. so, aku nak ucap terima kasih banyak-banyak kalau benarlah penilaian dia macam tu... datanglah lagi... followlah dengan setia, kerana itu pasti bereerti, kan? yelah...apa lagi yang diharapkan oleh seorang blogger kan selain dari itu?




award hanya anugerah sesama kita.... tapi yang penting, perhubungan tu. komunikasi yang tercipta di antara yang memberi dan menerima dan juga yang ditag..., jadi, aku panjangkan award ni kepada lima lagi yang layak menerima... harap terima anugerah ini, okay? yang sangat kreatif pada ingatan aku saat ni adalah (yang terlintas dalam kepala otak aku time ni lah, malas nak fikir-fikir, dah mereka ni rajin sangat komen kat blog aku dengan kata-kata yang kreatif,, he), :-


  • wanie.bagi aku memang kreatif.sebab tu BE dia banyak sungguh.
  • embun. entry dia lain sikit.... kadang-kadang buat aku insaf sekejap.he..:)
  • peri pia. entry dia point-point je.lain dari orang lain juga
  • mr.Z.yang ni entry panjang-panjang tapi berinfo.aku suka
  • sugar2 kapas strawberry. entry dia satu perenggan je.hehe...tapi panjang..jadi, pandai-pandailah nak baca.hehe. (tapi aku selalu konfius dia ni dengan suraiza.aishhh)


kamu, kamu dan kamu, juga sangat kreatif kan? jadi award ni untuk kamu juga okay? tapi... tunggu je nanti mesti adanya yang bagi...ala, tag lima orang pusing-pusing, semua dapat...cepat atau lambat je, kan?



pesan cik bulan:
hari ni kerja aku jawab tag, award je.hehe.aku seronok jawab tag dan award wehh...nak-nak time tak ada idea.boleh gebang juga, kan?kau orang, suka tak?


aku geram dengan autopublish aku ni...aku nak shedulekan dia terbit pukul sekian sekian, tapi selalu je terus publihs. ngok betul. geram. 

-kt kampung, tak dapat connect broadband...hu.hari ni baru dapat online dan publish entry.tapi sekarang dah kt hospital, jaga atuk kat wad.sob..sob..sob..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)