Apr 8, 2010

cerita hujung minggu 2...seronok seperti biasalah!

kalau boleh jalan-jalan, ushar situ, ushar sini, pasti senyum akan sampai ke telinga, nampak semua gigi, kan?ala...masa dompet dan telefon hilang dulu pun cool je, sengih masih sampai ke telinga juga pun.pendek kata, dari bangun pagi...mulakan hari dengan senyuman, nyanyi-nyanyi menghiburkan hati..sengih dan senyum tetap menghiasi bibir biarpun hati susah atau di mana sahaja...senyum kan sedekah.tapi agak-agak lah kan...:P


okay, layan foto hujung minggu...:)


































p/s:cerita dah hari tu.ni baru nak update.okay, ku mengaku.kadang-kadang ku update lembab macam siput.kadang-kadang ku update laju macam kancil.hoho.sorry..sorry...(T_T)

p/s/s:nak kutuk pun, kutuk ah...ku terima seadanya...:)

12 comments:

NichKhun said...

wahhh best nye g jalan2.. huhuhu nak g jugak... =(

helena's said...

cantiklah gaya tudung tu soffya!kene sangat!

embun d tengah malam said...

tak kutuk pun u

Peri PiA said...

ku hepi lihat kamu hepi :)
seronoknyaaaaaaa

p/s-nak dptkan spek sebegitu,tp warna ala2 kelabu bersinar...ssh nak cari warna tu :(

soffya cik bulan said...

nichkhun,
ye..sagt seronok.wah3...seronok perabih duit..:)

soffya cik bulan said...

helena's,
kalau cik hel pakai lagi comel.huhu.cik hel kan comel.ngeee...:)

soffya cik bulan said...

embun,
wah....bagus!

soffya cik bulan said...

peri pia,
ngee...happy prabih duit k.long.lepas ni kerja kers cari duit plk..he :)


hu..ku tgh mncari spek ni.malangnya belum jumpa yg sesuai..ku dh beli dua tiga lepas tu balik rs mcm tk suka.sgt besar.bff ku kutuk, itu spek muka, bkn spek mata.hehh

Peri PiA said...

nge ku suke
the bigger the better :D

soffya cik bulan said...

peri pia,
iye...kamu spt biasalah sis,itu citarasa...kan??

Peri PiA said...

yup,citarasa kite mungkin berbeza
tp itu bkn penghalang utk kita ;)

soffya cik bulan said...

peri pai,
yerghh...itu dia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)