Aug 10, 2011

Marah tak kalau orang lupa birthday kita?

baru tadi bersembang dengan rakan serumah pasal ni. inilah perangai buruk haku. tak boleh nak ubah dah kot.. kecuali kalau tulis bebetul kat reminder. hakhak.


seperti selalu, aku memang akan lupa hari lahir insan-insan penting dalam hidup aku. sebab itu ramai yang merajuk. dari dulu asyik gaduh dengan BF pasal hari lahir (eh gf macam ni pun ado???) nasib yang ini agak sporting. lupa pun masih senyum. siap dah masuk hari lain dah. haihh, maaf ye pokcik.  


bukan ah langsung tak ingat. contoh macam ni, dah ingat sekian-sekian tarikh hari jadi orang tu, orang ni. masa ingat ni mungkin sebulan atau dua bulan yang lepas. tapi tak counting kan? jadi, bila dah tiba hari kejadian, aku pun lupa dah... wah3. sikit lagi tak makan selipar kalau dapat bf yang hangin kan? dan bila ingat tu kan, rasa nak lempang lelaju muka sendiri. haihh.


Ohh ye, aku sendiri pun kadang-kadang lupa hari lahir aku sendiri. dan tak kisah orang ingat atau tak. cuma rasa dihargai jika ada yang ingat dan menyambutnya... itu aje :)


untuk pokcik, 
selamat hari kejadian yang ke-_1. (sila teka). semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu. selamatlah jadi laki orang hendaknya dan nanti dapat buat anak reramai...(lambat kahwin takpe, janji speed. haha). okeh, series. moga peningkatan usia akan menambahkan kematangan dan bermulanya titik penghijarahan... okeh pokcik? :-)


kalau tahu hari ni befday pokcik, kita makan tempat special sikit. takde ah pergi lepak oldtown jek tadi... kan pokcik?


eleh time besday dia sengeh kemain. time besday orang dia buat-buat lupa. hakhak.
ini besday yang ke-22 :) sambutan besar-besaran by my ex-fiance.

5 comments:

Nur Farah said...

tak marah tapi akan ekcik hati 24 hempat jam.. silap2 haribulan nangis sebab tak dapat wish.. hahaha.. tapi skang da besar wish ke tak ke sama je.. ;p

Far8 budak baik said...

pokcik tu mesti seorang lelaki kn??
hahahaha..klo lupa..akak buat2 lah terlupa..gimik sikit..ekeke..

mahirah raheem said...

sme lah dengan sye cikgu....tpi cikgu jgan lupe hri jdi sye plak...15/8/1997
hri isnin dpn...hahahha

mahirah raheem said...

sye pun sme lah mcm cikgu....tpi jgn lupr hri jadi sye isnin ni....15/8/1997.hahahah

mahirah raheem said...

sye pun sme lah mcm cikgu....tpi jgn lupr hri jadi sye isnin ni....15/8/1997.hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)