Sep 13, 2010

kalau anda baik hati, comel/handsome, sila vote saya. yergh!

Facebook Photo Makeover Contest 2010

sila VOTE okeh?;)

aku rasa dah macam peraih undi simpati pula memandangkan aku tak beruangberwang nak pancing undi dengan duit dan beli kamu semua, maka aku guna alternatif ni lah... jalan ni kan tak salah di sisi undang-undang, ye dak? bila fikir-fikir pula, macam dah gaya afundi soffya untuk minggu ke-7 AF8.hakhak...gila perasan kau yerk? hakhak, gelak jahat untuk diri sendiri, sambil jelir-jelir. ohh, sadis sungguh. =P


jadi, sebab aku dah siap buat entry ni kan, kamu kawan-kawan, selaku penyokong kuat blog aku ni, selaku pengikut aku kan..(walaupun kadang-kadang je kamu datang baca entry aku kan), kamu-kamu kan baik hati plus comel nak mati, gorgeous-gorgeous tu (perempuan).. dan handsome/smart-smart (lelaki), silalah vote  soffya shaharuddin. please..please... (sambil buat comel. alah, buat je pun, tapi memang tak comel sesungguhnya. tolong jangan muntoh. ye...)


cara dia mudah saja yop, yong... begini..

1. ada facebook kan? silalah search pages marly kama . make up ( MK ) atau kamu klik je pada link tu kan terus sampai sana.

2. Bila dah LIKE pages marliy kama tu, bolehlah like pages tu dengan kadar yang segera tak toleh kiri kanan depan belakang. kemudian, bolehlah ke gambar saya tu kan... kat link ini, soffya shaharuddin dan silalah LIKE gambar itu untuk vote saya. boleh kan?boleh kan? cepatlah cakap boleh, karang aku merajuk karang ha... (ada aku kesah? kau jawab macam tu siaplah, aku lempang kau laju-laju der.kekekeke)

3. siap. itu saja yong. tak susah pun... tapi kalau dah vote dan rasa nak inform aku pun boleh... dialu-alukan sangat. boleh je tinggalkan komen kat wall FB aku, tulis besar-besar yang kamu dah vote kan.. senang, nanti aku tahu lah mana kawan, mana lawan, ye dak?

eh, jangan pula bila aku tulis macam tu kamu fikir, aku cakap yang tak vote tu musuh aku... cumanya aku bagi kredit lebih untuk yang vote aku... kira give and take lah ye dak? mana tahu nanti kamu masuk apa-apa lah kan..kan..kan..kita tak tahu kan? aku vote lah balik... jadi, hari ini hari aku, silalah sokong aku nanti hari kamu pula..ye dak?mana tahu nanti kamu masuk gadis melayu 4 ke, aku votelah pula kan...kikiki.


kenapa aku masuk ni? sebab aku nak try luck aku... manalah tahu kan? tambah-tambah aku ada satu gambar masa buat makeover hari tu. tak berguna juga gambar tu kalau aku tak buat apa-apa kan, setakat simpan dalam sampul dan buat pekasam, tak ada guna kan? jadi, adalah baik kiranya aku masuk ni...


lagipun hadiah dia teruja sungguh yop. ini ha...

MAKEOVER & HAIRDO, WANG TUNAI RM100, OUTDOOR ...PHOTOSHOOT & GAMBAR 8 x 10 BERSERTA FRAME
jadi, apa lagi..silalh undi ye yop, yong...
;)

sayang kome ketat-ketat
(suka berlagak cakap macam orang perak, padahal teman orang terengganu.hikhik)

macam satu malaysia saja, kan?
=)


pesan tahibintang:
undilah dengan seikhlas hati... cik bulan berterima kasih banyak-banyak buat yang telah undi dan akan mengundi....=)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)