Jul 18, 2010

susah nak dapat trafik 400 unik macam ni. ada rahsia?

 [480 unik pengunjung tak pernah-pernah ni..demam ke apa?]



Weh kawan, marilah serang blog aku ramai-ramai. aku sudi je...tak marah pun.. nak ambil apa, ambil je cuma jangan lupa kredit je. aku sudi. aku suka. hakhak. tapi jangan mabil terus dengan blog-blog,tak ada blog lah aku nanti pula... ada tips trafik kasi pecah, bagitahu sekali eh :)


Itulah pertama-tama kalinya dapat unique visitor macam tu. bagaimana dapat?tentulah penangan keyword si TOM MYSTARZ LG yang telah menggegarkan seluruh negara. itu bukan isu biasa... siapa yang salah dan betul? itu kita tak tahu dan bukan hak kita untuk mengadilinya...  apapun, aku nak cakap...





Aku menulis juga berdasarkan apa yang aku sendiri tengok, dengar, baca dan faham. Mereka sendiri yang bagi statement, penulis pula membuat tulisan dalam akhbar, dan aku hanya ulas kembali ulasan-ulasan dan statement mereka tu.



Ye, mula-mulanya aku menyokong TOM dalam entry pertama tapi kemudiannya ada yang marah bila aku menyokong. katanya, bukti, sms dah ada...apa lagi nak pening? kemudian, bila aku mula buat entry meragui TOM, ada pula yang marah juga, katanya bila TOM kena pukul, isteri si lelaki tu pergi peluk TOM, apa cerita? fikirlah sendiri.... jadi?



Entah.



Yang pasti... aku tak hentam sesiapa. sama ada TOM, ke siapa-siapa dan aku juga bukan wartawan yang nak buat tulisan berbisa bagai. Cuma as a blogger, tanggungjawab aku bagitahu apa yang orang nak tahu dan jaga trafik aku.



Itu sahaja. jadi, janganlah nak cakap, aku sibuk bagai ke apa..tapi itu aku tulis berdasarkan keyword dari nuffnang aku dan apa yang aku semua nak tahu. tak nak tahu, pergi ke next entry. mudah saja.



Apapun, terima kasih meramaikan trafik aku, ye....:)



Pesanan:
Orang bijak akan mencipta dan merebut peluang, bukan menunggu dan membiarkan peluang...





Notabulan:
Tahu prinsip DADA? nanti aku cerita eh...

Alhamdulillah, Burfered Earnings semakin bertambah...

5 comments:

Kie-yu said...

uish
400+ uv penangan tom my star LG eh
keep up the good work babe!
hee :D

Encik aMin said...

wah, tahniah laa yek... kalo entry mesra SEO camtu, mmg rezeki terpijak laa kan... :)

Ken Wooi said...

good content helps =)

din said...

tahniah...! singgah
http://ikanpuyuikansepat.blogspot.com , http://www.rainforestoutdoor.com follow n komen yer

Cik Siti said...

hebat, hebat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)