Jun 23, 2010

contest diannasgtbaik :)



ni aku kena tag oleh cik paro, si nurse. dear, kau nampak tajuk contest dia tu...gambar paling cool okay? kalau tak cool, boleh blah! rupa cantik ke tak tu tak penting katanya...tapi gambar tu, mesti cool bro! jadi, aku selek lah gambar-gambar yang ada dalam folder webcam aku dan cari gambar paling cool. sah, banyak sangat gambar cool, sampai tak tahu dah aku mana yang cool, cooler atau old school.hak hak.



lalu, tidak membuang masa aku pilih gambar yang paling cool, yang senyum cool saja, yang matanya tak over celik atau sepet, yang memang cool lah...lalu diedit dalam photoshop sebab nak mentererkan lagi kemahiran aku tu...dan inilah jadinya.wah wah wah.... cukup cool, lah! syabas untuk diri aku sendiri.hak hak, ayat tak boleh blah.




nama contest pun diannasgtbaik, jadi aku pun cari muka paling baik dengan perangai baik

p/s: kalau tak ada webcam, pakai kamera biasa pun boleh tapi mesti gmbar muka tu besar dan badan separuh katanya dianna.


memang tak cantik lansung muka sebab nature beauty dan terserlah kehitaman itu menawan aku... tapi aku rasa perbuatan aku berlagak pamer daim tu memang cool.... jadi, cik dianna...silalah terjah penyertaan ini dan sekarang aku nak tag orang-orang yang cool juga untuk sama-sama join contest. yang cool itu ialah...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


tiada. sebab aku seorang je yang cool... (cess, gila kentang punya orang. tak nak kalah lah tu.hehh. eh, lupa dia tak suruh tag-tag punlah..hak hak). okaylah, sesiapa yang nak join...sila terjah.link aku dah kasi...contest pun aku dah kasi, jadi jangan buang masa. prasyarat dan syarat semua boleh lihat dalam entry dianna itu.
 



sekian, terima kasih.



cik bulan:


cikgu website aku sergah, oit kau buat apa tu? hahh? cover-cover. buat ni ha..potong-potong gambar..kan aku nak kena terer lagi...hak hak. cikgu kena tipu...ngee..:P. tak lah, betul apa, kerja dua dalam satu, bai!

banyak aku kena tag join contest ni...lebam lah macam ni. ada yang lompat-lompat pula tu...hu

12 comments:

Sheherazade said...

heh,mana ada itam :P :P

Sheherazade said...

heh,mana ada itam :P :P

Sheherazade said...

heh,mana ada itam :P :P

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

owh..
itu kire muka paling baek la??

dianna said...

hahha amek muka paling baik sebab nama contest diannasgtbaik eh?? ahaha super cool. alooo rajin nyer edit2 ni bagus bagus :)

Wonderful Life with Mary Kay said...

hakhakhak..cool pegang daim ek.. Gud luck!!

Anonymous said...

cik bulan ni rajen sgt2 lah !

soffya cik bulan said...

peri pia,
jom join kak...

soffya cik bulan said...

meniti senja,
ye sdh tentu.hehe

soffya cik bulan said...

dianna,
mesti mng tau.hak hak

soffya cik bulan said...

kak liza,
ye..daim itu sdp.he

soffya cik bulan said...

kf, ye...rajin bab itu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)