Jun 30, 2010

port dickson part 2 : terima kasih cikgu hadi :)


 [aku dan tunang beliau, tina. saja nak bagi cikgu jealous!.he]



 (gambar-gambar masa kursus di post dickson hari tu)



sebelum cikgu hadi memberontak jealous kerana aku telah membuat entry memperkenalkan kecah di blog aku yang tak berapa famous ini, tapi tak memperkenalkan dia, maka aku teruja dan berbesar hati untuk membuat entry ini.  terima kasih cikgu... sebab..


-tinggal di tanjung malim mengajar saya tanpa penat lelah. sabar saja...(walaupun jiwa cikgu saban hari memberontak nak pergi jumpa tunang cikgu, kan...hakhak.sabar cikgu sabar...)

-cikgu memang tka ekdekut ilmu langsung.walapun cikgu tahu saya akan lawan tauke nanti.he..(boleh ke?)

-cikgu best. sebab selalu memberi motibasivasi aka pujian melampau

-lepas tu, cikgu selalu back up saya depan boss dan kata saya ni penat dah bersengkang mata untuk mmbuat satu-satu template padahal template saya tu cikai saja

-cikgu tak bagi saya hafal banyak-banyak sangat skrip.cikgu takut saya muntah hijau

-cikgu pemerhati bebas yang aman dan kelakar. kutuk muncung saya sebab kusyuk sangat buat kerja.hakhak (memang tak boleh blah...derr, aku tahu hari tu ko kutuk aku dengan ustaz kan dalamn bahasa arab?eleh...kalau tak ngumpat, kenapa cakap arab? tahulah pernah duk syria...hek)

-cikgu rajin melawak...lawak tak ingat...(selalu aku je kena eh?)

-cikgu sporting dan tak kenal erti penat lelah...(bodek-bodek.saya harap ustaz nas baca ni dan naikkan lagi gaji cikgu..hehe)

-dan cikgu taknak bagi kerja sekolah banyak-banyak sebab ia mungkin tak terpikul di bahu saya.ngee...


apapun, terima kasih banyak, cikgu! ha, kalau nak kenal cikgu aku ni..boleh lawati website dia...yang belum siap sebab banyak sangat kerja.. www.nurulhadi.nas.my



cik bulan:

cikgu hadi banyak pening sebab ladtop dia asyik hang saja time buat flash.sabar ye cikgu...



5 comments:

.::WaNiE::. said...

owh baiknye cikgu ni

untunnggg yg mendapat dia ni

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hadi???
yg memimpin...
;)

~aSHa~ said...

tak lama lg cikgu hadi leh jadi pengetua....byk positif ni

ardinihumaira said...

sonotnya kusus.. nak itut ;)

Sheherazade said...

dulu mase sekolah rendah ade kenak kwn 1 bas awam,namenya hadi aswat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)