Mar 25, 2010

sampailah encik jamil mampuss...haha!part 2

(gambar ehsan pakcik google)


isteri tua:

jamil...jamil...
kusangkakan dua, rupanya tiga...
nasib baik tak empat...
(hangin...tipah teripu!)

dalam maknanya oiii...



...adegan madu tiga.
gatal betul encik jamil ni, ish...
bapak mertua pula sporting nak mati.
isteri-isteri yang sengal...




P/s:ingat lagi dialog ini?he....tak boleh blah betul la....siapa minat cerita p.ramlee mesti ingat.yelah, berbelas-belas kali tengok, kan?pia gila suka dengan cerita ni...kamu?


p/s/s:mana butang baju aku, pah....????

8 comments:

Peri PiA said...

hoho kenapakah ini???

sugar2 kapas strawberry said...

hahahaha..suke cite bujang lapok ngn musang berjanggut ;)

PinQib said...

huh.. ghaha.. x layan pun ctr ni

soffya said...

peri pia,
kenapakah ini?iya..kerana encik jamil begitu gatal.


p/s:hope encik jamil sy tu tak macam tu..tapi kalau gitu pun, ada aku kesah?haha

soffya said...

sugar2 kapas strawberry,
huhu...cite tu pun sangat besttt.

soffya said...

pinqib,
hu...minat kita sama, suka pink.gila pink

tapi...bezanya awak tk layan ni..hu

(thanks dropping here, sis)

* mEsSy * said...

besh2.. messy minat gilas.. mmg gulin2 r nengok.. kn3..

^_-

soffya said...

messy:
ahhh..kdg2 smp nk kuar air mata gelak...pastu ayat dia buleh hafal da..hik3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)