Mar 24, 2010

pernikahan farid dan surya...



....inilah kad undangan yang dihantat kerumah saya...thanks sis...

...6 Mac 2010 (kota tinggi, johor) dan 13 Mac 2010 (Kemaman, Terengganu)...



salam...;]



dengan rasa rendah diri, saya mohon maaf dari kak sue sebab tidak menghadirkan diri di majlis bermakna beliau itu.sebab, kesibukan kerja dan kekhilafan saya sendiri (biar itu saya dan kak sue saja yang tahu,okay?) apapun, mohon maaf banyak-banyak, ye kak sue. untuk tu, saya persembahkan entry ini sebagai tanda mohon maaf dari saya...boleh ye sis?


*pertama-tamanya ini bukan entry bodek!okay?



sebab yang pasti,kak sue memang cantik!ini buktinya...

.
.
.
.
.

...kak sue di hari pernikahan...





lihat, di hari itu, dia lagi berkali-kali ganda cantik dan berseri-seri.dia juga bak ratu...memang dari itu dulu lagi pandangan saya tentang beliau.comel dan menawan!cara kak sue bergaya pun saya suka sangat!pakai apa pun tetap cantik! sebab tu saya selalu menggodeh frienster kak sue(ha, pecah rahsia.tapi dia memang dah tahu pun).ye, untuk tengok gaya kak sue dan kecomelan beliau berfoto.owh lupa...abg farid pun hensem juga.sama cantik sama padan!ngee...:D. tak percaya, tengok ni...




....kak surya dan abang farid...



owh ye....pasangan pengantin ini merupakan kenalan lama saya. abg farid saya kenali dia sebagai ketua pengawas sekolah SMAAK masa saya tingkatan satu, dia tingkatan lima. dia juga abg kawan sekelas saya, iaitu dalila. (tapi beali mungkin tidak terepsan saya pun...he).masa tu kak sue juga bersekolah dengan saya (satu dorm lagi time tu). kak sue tingkatan dua. kira...ni cerita cinta dari zaman sekolah lagi la...tapi kisah percintaan itu tidaklah saya mengetahui dengan banyak.saya puan tak suka jadi paparrazi tak bergaji.nanti karang, silap cerita kena hempuk dengan ka sue kan ha...





ini kisah dahulu kala, okay?zaman duduk-duduk dalam gua batu lagi.heee...bukan,bukan.masa zaman kanak-kanak ribena dulu lah...iaitu, masa form one. kawan-kawan saya berebut-rebut nak buat kak sue kakak angkat.nak-nak si che dan sabrina (hu...pecah lagi rahsia).yelah, masa tu demam berangkat-angkat ni melanda dengan parahnya.apatah lagi, duduk hostel.nak ada yang caring-caring..kan? (gatal...) tapi saya memilih seorang yang sempoi lagi selamba sebagai kakak angkat, iaitu kak jan (sis, masih ingatkah?hu...malu.malu.tutup muka 5 saat). tapi kita orang baik macam tu la...selamba.kak jan pun tak suka sangat benda-benda macam ni.tak ada la macam orang lain.berkepit sana-sini bagai. tapi yelah, tak nak saya kecil hati kan,kak jan pun layan jelah budak hingusan baru nak baligh ni.hua hua hua... (eiiii, malu lagi sekali bila ingat-ingat....tapi tetap sweet, okay?) nanti kan tak pasal-pasal saya menangis pulak, telefon mengadu kat mak.lepas tu, nak balik.keh keh keh.(itu peel budak tingkatan satu yang baru masuk asrama.ada faham?jadi jangan pelik bila nanti anak kamu semua pun macam tu bila dihantar ke asrama.hehhh)


....this is my kak ijan (IxoraNajira.blogspot).sekarang masih contact, tapi sebagai dua insan dewasa yang mungkin sudah jauh berbeza.T_T...




okay, tinggalkan hal tu.melalut dah...kita layan foto-foto ekslusif ini yang saya dapat dari mukabuku kak sue.kasi pecahlahhh!!!



...di hari pernikahan....


berdebar-deabr encik pengantin, ye?




...wah, sudah selamat.lega...


...bingkisan pengantin buat pasangan...





...outdoor photoshoot...



...majlis persandingan...






"kak sue dan abg farid,
tahniah buat kalian kerana telah selamat disatukan.semoga ikatan yang dibina direstui oleh Allah dan kalian dirahmati sentiasa.semoaga kekal berbahagia hingga ke syurga okay...semoga kerukunan itu sentiasa aman damai, dikurniakan anak yang ramai dan dimurahkan rezeki selalu...amin...."




p/s: sis, kamu sangat cantik!bertuah si dia....

P/s/s:jangan balas balik eh.nanti pia kahwin kak sue datang la eh....(masa tu kak sue mungkin dah beranak-pinak la kot?he,....)

6 comments:

Peri PiA said...

alangkah indahnya jika daku menjalinkan persahabatan seperti ini.ku tiada...

13.03.2010

pia teka 14.03.2010

hari ape?nge~

soffya said...

iyelah tu...:)


k.long...pia tak daapt teka.takut salah..dari semalam lagi duk fikir ni.tpi rasa birhday k.long..??


hu, maafkan saya jika tersalah...huhuhu


P/s;minta maaf.akhir2 ni memori otak sy makin low.....kdg2 burthday bf pun lupa.aishhh

Peri PiA said...

iya syg :|,persahabatan kamu sgt indah

xper,ku syg kamu apa adanya

14.03 is my b'day nge~~

soffya said...

indah apakah ini,beday mu kulupa...ish3.tak patut betul...hu

syg kamu selamanya juga...muahh


...happy birthday,syg.semoga pnjg umur dn dimurahkan rezeki...muah

Anonymous said...

awww .. so sweet of u la dik :) insyaALLAH, kalau dijemput takkan tak datang kan? ;) mwwaaahhhhhhh. thank u sbb buat entry khas utk akak n hubby ni. terharu :)

-from kak su n abg farid-

soffya cik bulan said...

kak sue...
sudah tentu daku akan menjemput, dgn rendah diri...;)


kirim salam kat abg farid...hope dia juga membaca ini.okay..??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)