Feb 17, 2010

template baru saya...

akhirnya.ya, akhirnya....



inilah template baru saya.






penat...saya test itu ini.saya betul2 tak pandai. bukan macam ni template yang saya nak...(amboi, demand ye kau, pia).bukan...saya suka style tulisan content dia.tapi saya tak berapa suka warna hijau untuk title post. style tulisan title post dia juga. link kat tepi juga nampak pelik.sesiapa yang baik hati, boleh tolong...tolong buat template yang cantik dan mudah untuk saya. janjinya, belanja mc d ok?



Sekarang pukul 5.07 pagi dah.saya mahu update banyak perkara lagi sebenarnya...huhh...

2 comments:

Sheherazade said...

ala syg akak xpandai la,xdpt mc d uhuhu

soffya cik bulan said...

haha...jadi akak kena belajar biar jadi terer r...nanti selalu dapat mc d...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)