Jul 17, 2010

Pandai target

biarkan gambar bercerita...




[suratan atau kebetulan?]




ehem, pandai tak?ngee....(malu. nak masuk bawah meja kalau ada yang cakap, tak pandai pun....) tapi kau orang memang pandai target masuk blog aku. sampai yang ke-205, pakat-pakat cakap, dah cukup masuk. dah cukup, dah cukup, mentang-mentang aku cakap, target aku 200 je sehari...(T_T)


apapun, terima kasih banyak-banyak, sebab sudi datang blog cuncikai aku ni ye...:)



Notabulan:
Aku memang suka kaji trafik blog aku....

5 comments:

Uruchimaru @ kf said...

slm cik bulan..maaf lame tak kemari!

apepun semoga sihat sejahtera..!

psst umpan mengena kan sbb target 200 sehari !

.::WaNiE::. said...

rajin tengok jugak :)

BeaN MorENo said...

Wah banyaknya traffik

soffya cik bulan said...

uruchimaru,
wsalam..
mn hlg ye..
blog pn tk update?


wanie,
ngee..:)


Bean,
ala...sikit je, tk mmpu lwn bean n the geng...hehe

Epul Azimi said...

dorang berpakat ker?........ehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)