Jun 15, 2011

seribu kali sayang...

penerangan kau dah cukup jelas dan aku tahu ia benar. kerana perasaan aku tidak menipu untuk merasai itu semua semenjak dahulu. tetapi aku memaksa hati untuk tidak percaya. aku memaksa diri untuk menafikan agar kau berputus asa dan meneruskan jalan kau sendiri.


hakikat yang pasti, halangan untuk kita sangat besar sayang....


dah melihat dia secara dekat. ingatkan dia hebat sangat duk mengutuk kita... huhh. apapun, bukan rupa jadi ukuran, biarlah budi jadi sandaran. kadang-kadang orang mencintai akhlak kita lebih dari kita sendiri. kan?

2 comments:

Sheherazade said...

tabah la

byk ku ingin tahu

sugar2 kapas strawberry said...

penerangan dah cukup jelas..tapi kenapa saya masih mengharap lagi?huwaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)