Jul 18, 2010

hijab pun seksi?

 dicarinya..hijab seksi.



Hijab pun nak seksi? macam-macam... dik, kalau dah pakai hijab, pakailah yang elok-elok terus. kalau terseksi tu lain, tapi kalau sengaja pergi cari nak hijab seksi, guane cerita tu mung eh?



Ke adik nak cari cerita tentang orang pakai hijab seksi atau orang pakai hijab tapi seksi? tak ada, tak ada. dalam blogshop akak pun ada hijab tak seksi je dik. kalau nak, boleh klik soffya|eshope


pelik.


Notabulan:
DEJAVU. aku rasa aku pernah mimpi/melalui benda ni lama dulu....orang cari benda nilah....terasa terjadi lagi. dejavu, kah?

3 comments:

Sendra said...

alah benda keyword ni sampai bila2 pun,kita memang tak boleh nak predict apa yang orang cuba cari sampai tersesat masuk ke blog kita kan??saya dah lama ignore je perkara ni..tak terasa pun nak buat entry..kalau nak ikutkan saya punya keyword masuk semua pelik2 juga..paling penting semua berbaur lucah..sabar je lahh..haha

Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart

sugar2 kapas strawberry said...

hahaha.btl ckp sendra.kdg2 keyword yg org cri gempak2.

myb terdirect kat blog kita.

nak2 plk yg lucah2 je.

codes 13 said...

mungkin nanti ada pulak designer nk wat hijab tu plak...aishhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)