Jul 3, 2010

Laporan hari ini | invitation hari terbuka CNI, skin analisis kulit free & door gift milik anda

jemputan : ahli dan bukan ahli
masa : 4 julai 2010, jam 9.00 am hingga 6.00 pm
pelbagai aktiviti menarik : klik sini

[satu malaysia, satu CNI]
inilah harinya!



hari ini agak berjuang habis-habisan untuk mantain trafik. ye sebab hari ni kan hujung minggu, maka seperti biasalah mana ada orang nak menghadap benda ni sangat.baik pergi lepak-lepak di luar menikmati saat-sat indah bersama teman kan,kecuali aku...menghadap ini sajalah.



tapi esok, aku ada hari terbuka CNI besar-besaran di wisma CNI shah alam, seksyen 17 dan dijemput sebagai beautition di sana. ya Allah, hampir enam bulan aku meninggalkan lapangan ini kerana 'spirit' yang hilang bak kata XPDC, semangat yang hilang (hakhak). jadi, terasa sedikit kekok. namun begitu, aku akan buat yang terbaik sebab tadi dah buat perstudian balik. refresh ingatan tentang beauty ni...segalanya tentang kulit.




jadi sesiapa yang free esok, datanglah beramai-ramai nanti ye? ajak semua ahli keluarga dan rakan-rakan. bagaimana jenis kulit? berminyak, kering atau dihidrasi...atau lain-lain atau cara-cara menjaga kulit, kondisi kulit sama ada dipenuhi bintik-bintik hitam/ putih insyaAllah dapat diketahui bila kau membuat pemeriksaan ni. semua akan nampak. gunung-ganang pada kulit pun nampak besar. parut, calar, garisan halus, penuaan insyaAllah dapat dikesan... dan aku punya jawapan untuk itu.




dengan scanner kulit ini, dan skin analisis yang dibuat, insyaAllah kau akan lebih faham tentang kulit kau serta apa yang perlu/tidak perlu mesti/jangan dibuat pada kulit kau. mungkin juga selama ni kau pakai barang mahal gila, tapi kulit masih tak okay. bukan sebab produk tu yang tak elok tapi kenapa? aku ada jawapannya....insyaAllah...




jadi, datanglah beramai-ramai. selain skin analisis, ada juga pemeriksaan kesihatan yang boleh kau tahu kondisi badan kau, berapa banyak lemak kau pun boleh tahu dan bagaimana nak jaga kesihatan dengan betul, insyaAllah kau akan tahu dan faham...




lain-lain aktiviti, KLIK SINI. banyak yang akan kau dapat, okay? jom sama-sama memeriahkan hari terbuka ini...:)




cik bulan:
sesiapa datang di sini dan jumpa aku, aku akan berikan baucar rebat untuk pembelian barangan dengan myelly nanti...saja je... nak bagi kau orang meriah sikit nak pergi kan..



[suka tak? hebah-hebahkn eh...]

3 comments:

.::WaNiE::. said...

gwa nampak pick n brew kat situ

dorg buat apee

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

cni....
semangat semut...
;)

Sheherazade said...

sayanggggg,dulu tmpt keje lame ku disini..kadang lunch dikantin CNI

ku dah lame tgl kan ini :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)